22 Ocak 2010 Cuma

Tosun ile Yabancı Damat

22 Ocak 2010 Cuma
Turkcell'in yeni sloganı "turkcellinin gücü, turkcellin cekim gücü" adı altında yaptıgı kısa film tadındaki reklam cok tutmustu. Ben de cok begenmistim izledigimde.. Simdi ise Sahan'ın yeni cıkarttıgı karakterler; Tosun ile Yabancı Damat'ın oynadıgı reklam serileri dikkat cekiyor. En son yayınlanan 'feribot macerası' bu aralar televizyonda sıkca gösterilmekte. Tosun; güresci.. Tosun'un yegeni, yabancı bir adamla nisanlanacak, Tosun onu havaalanından alıyor ve arabayla giderken yolda baslarına gelen maceraları anlatılıyor. Diyalogları cok eglenceli buldum.
Recep Ivedik karakterini acıkcası pek sevmemistim ama bu ikili inanılmaz komik olmus ellerine saglık Sahan'ın. Izleyip izleyip gülüyorum. Keske eskisi gibi bu tarz skecler yapsa. Dikkat Sahan Cıkabilir'i zevkle izlerdim. Disi yakarıs fln ne kadar güzeldi..
Simdiye kadar cikan reklamları sırasıyla söyle:
*Tosun ile Yabancı Damat
*Tim'de Mola
*Tim'de Mola 2
*Feribot Macerası

0 fikrim var:

 
◄Design by Pocket