21 Ocak 2010 Perşembe

sales soldes soldi

21 Ocak 2010 Perşembe

Memleketimizde büyük kış indirimi günlerini idrak ediyoruz son 2 haftadır.Bunların memleket dahilinde en fazla infial yaratanı Zara ve akrabalarının 2 ocakta başlayan öl ya da öldür indirimiydi.Alışveriş bağımlılığıma tövbe etmiştim ve 2 aydır ayıktım.Bu indirim çılgınlığının irademi zorlamasına izin vermek istemedim ve kayıtsız kaldım.Fakat bünyede var zira dayanamayıp bir kaç kere gittim tabi.Ama heyhat! Zara indirimini haber vermeyenlerden.Mesela Energie ve Vakkorama mesaj atıyorlar.Fakat bu Zara indirimi galiba bazılarının içine doğuyor.İndirim günü saat 10 da 11 de anında bir izdiham oluyor ve "it" malların çoğu tükeniyor.İnsanlar bir nevi "bak ne kadar inmiş "psikolojisiyle alıyor da alıyorlar.Bazı ürünlerin fiyatı 10-20 lira düşmüşken bazılarında 50-60 liralık düşüşler mevcut.135 liralık gümüş-mavi renkli boğazlı bir sneaker 50 liraya düşmüş.Madem 2 ay sonra bu kadar düşüreceksin niye başta düdüklüyon milleti? En kötüsü de sezon başı beğendiğiniz bir şeyi indirimde bulamamak ya da uygun bedeninin kalmaması çünkü s ve xl ürünler kalıyor geriye.Bu tür zamanlarda en iyisi neye ihtiyacınız olduğunu belirleyip mağazaya ona göre dalmak,ya da avcı içgüdüsüyle önceden işaretlediğiniz ürünleri bulmaya çalışmak.Zor ve zahmetli bir süreç yani.İndirim moduna girip gereksiz şeyler almamak lazım.Sonra kasalarda bir de iade kuyruğu oluşuyor.Çünkü bünye ne aldığını eve gidince fark ediyor.
Ben de dün Kızılay Zara'yı ziyaret ettim.Yağmalanma feci boyuttaydı.Geriye sadece cart renkli tişörtler ve kazaklar kalmıştı.Şık ceketler,montlar,havalı pabuçlar çoktan gitmişti.Ama bir tane kazak bulabildim.Kırmızı-gri çizgili ve yine gri renkli ince bir kapüşonu var.O kadar Zara mağazasını gezip bulamadığımı bulmuştum sonunda.80 liradan 40 liraya düşmüştü.2 aydır ayıktım.Alışverişle sarhoş olmamıştım ama yenildim kapitalizme.Tüketime yenik düştüm ve kazağı aldım.Nefsimi terbiye etme yolculuğum 2 ayda son ermişti.Gossip Girl'ün 2. sezon finalinde Georgina'nın dediği gibi :"Well, tell Jesus the bitch is back!"

0 fikrim var:

 
◄Design by Pocket