14 Ocak 2010 Perşembe

Cenker

14 Ocak 2010 Perşembe

Myspace'de yeni buldugum gruplari incelemeye koyulmusken, Cenker 'in soft rock tarzı 'vesaire vesaire' adlı solo albumunu, dinlemem icin beni eklemesi sonucu tanıdım. Dinlememde kapak resminin de etkisi oldu sanırım.. Cok güzel bir tasarım olmus demeden gecemeyecegim:) Vokalinin, hangi sarkiyi soylese yakisacak bir sesi var, dinlemekten keyif alıyor insan. Begendim tarzini, sarkilarina bir göz atmakta fayda var.
Eksisozluk'te de detaylı bilgi vermisler hakkında: http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=cenker


2 fikrim var:

pozitivist dedi ki...

aynen bende ilk duyduğum günden beri dinliyorum ve albümünün çıkmasını büyük bir heyecanla bekliyorum. burada paylaşılması da çok hoşuma gitti doğrusu...=)

Elif dedi ki...

hosuna gitmesine sevindim :) benim de muzik arsivimde yer alacak bir albume benziyor..dinlemekten keyif alıyorum.

 
◄Design by Pocket