3 Ocak 2010 Pazar

Adres: Sarıyer Sahil Yolu No:109

3 Ocak 2010 Pazar
Annemle Sarıyer sahilinde yürüyüs yapmaya karar vermisken..109 nolu binanın önüne gelince bir de ne görelim..kaldırım boyunca arabalar park etmis, insanlar binanın karsı tarafına gecmis iceriyi gozetliyorlar. 'Hayırdır insallah' dedik biz de meraklıyız ne de olsa huyumuz kurusun bakmaya basladık..
Aa canım bizim Ask-ı Memnu'nun meshur konagı bu..Bihter,Firdevs Hanım,Behlül,Nihal,Adnan Bey..hepsi var. Kıvanc Tatlıtug'un hakkını yiyemeyecegim, sacını kestirdikten sonra insana benzemis, hatta baya bir asmıs kendini. Yakısıklı otesiydi..Allah ozene bozene yaratmıs :)
Simdi etrafımdaki insanlarla kafa kafaya verip sonunda su sonuca vardık; sanırsam Nihal-Behlul'un nisanı tarzı gibisinden bir seyler oluyor. Salondalardı o sırada. Bole ayakta tokalasmalar, opusmeler, gülümseme edasında bir havalar.. Hay allah..Birkac bolum sonrasını simdiden mi solemis oldum..Aman zaten herkes biliyor sonunda ne olacagını. Bizimkisi yorum sadece. Veya yılbası kutlaması zımbırtısı da olabilir artık. Bilemiyoruz :)
Nihal ve Firdevs Hanım beyaz giyinmis.. Bihter cenazeye gider gibi simsiyahtı, elbisesinin kolları dantelli falandı. Firdevscigim masallah o kıyafetiyle genc kız gibiydi. Cok imreniyorum Nebahat Cehre'ye..cok sık, cok guzel bir kadın.
Yalnız Türküm insanını seviyorum. İki pencere gozukuyor topu topu, bir saga bir sola kaykıla kaykıla, 'ha Firdevs Hanımı gördüm ha Behlül iste burda' derken, annemle yarım saat o sogukta dikildik kalabalıga ayak uydurarak. Bihtercigim de pencereye hoplaya hoplaya gelip duruyordu. Bizim varlıgımızdan pek bir mesuttu sanırsam. İceri giremedik yalnız ona yazık oldu. Ahahah. Bu Ask-ı Memnu cılgınlıgı bitmeli artık yeter!! :):) Hatırlıyorum da Asmalı Konak vardı bir ara ve ben o diziyi cok severdim.(utanarak soyluyorum bunu su anda ama ne bileyim herkes hata yapar:p) Insanlar o Urgup'teki evi gezmek icin para verip giriyorlardı ya yok otesi.. Neyse...kısmet diyoruz.

0 fikrim var:

 
◄Design by Pocket