30 Ocak 2010 Cumartesi

Puzzle ama FOSFORLU !

30 Ocak 2010 Cumartesi
Efendime soyleyeyim, bu gormus oldugunuz yer Hong Kong'dan kucuk bir alıntı olup, karanlıkta sanki ısıklandırmalarla dolu binalara bakıyormussunuz izlenimi veren, bizzat tarafımdan alınıp zevkle yapılmıs, 1000 parcadan olusan bir puzzledır. Cok anlamlar yuklemenize gerek yok, etrafını fosforlu kalemle cizmisler binaların, gece iste onlar gozukuyo ama hos bir manzara oluyor..Cerceveletip odama asacagım insallah en kısa zamanda. Bu soguk havalar, yuzumde igne batma etkisi yarattıgından dısarda bulunmaktan mumkun mertebe kacar durumdayım..hayırlısı. Beni kandırmak cok kolay iste..hooop cıkar böyle marjinal bir ürün, ben de alıp hemen yapayım. Ay cok guzel oldu! Fosforlu halini de göstermek isterdim ama fotograf makinem, gece benim gordugum fosforlu alanları size gostermemi imkansız kılıyo. Bir teknigi bir yöntemi varsa benimle paylasırsanız eger ole de ceker koyarım. Sevgiler!

Sanırım karanlıkta cekme isini de becerdim!! Bakınız:

0 fikrim var:

 
◄Design by Pocket