31 Ocak 2010 Pazar

Sertab Erener'i Canlı Dinlemek..

31 Ocak 2010 Pazar
Bende uykusuzluk halleri yine nüksetti. Tam düzene girmisti yine uctu gitti. Neyse aslında bir bakıma ise de yarıyor, bu sayede KanalTürk'te Berrin'le Gecenin Rengi adlı programı izledim. Pek bir keyif aldım, cok da mutlu oldum. Cunku konugu Sertab Erener'di. Hani derler ya saatlerce insan soyleyemez, sesi kısılır bir süre sonra, o yuzden konserler kısa tutulur..yok yani bu sözler Sertab Erener icin gecerli degil kesinlikle.. Sonlara dogru daha da sesi acıldı. En ufak bir degisiklik yoktu sesinde o kadar guzel..Kayitlarindan ayiramazsin canli halini.. Gerci tabii ki kanıtlanmıs bir gercek; kıskanılacak boyutlarda 'inanılmaz' diye tabir edilebilecek bir ses rengi var. Allah basımızdan eksik etmesin :) Konserine gitmeyi o kadar cok istedim ki.. Cok keyifli bir programdı. Baslangıcta Elif Safak'ın Sertab Erener icin yazdıgı mektubunu okudu. O kadar güzel anlatmıs ki. Bir yerden orjinal metnini bulursam paylasmak isterim. Veya bu programın tekrarı oluyorsa izleyin mutlaka. Taksideki saka, kardesinin sesi diye tahmin ettigim kisinin Sertab Erener'i anlatması. Ulser oldugunu ve bu konuda inanılmaz sıkıntılar cektigini bilmiyordum mesela. Sabrına ve disiplinine hayran kaldım. Cok zorlu günler gecirmis.. 'Oyle olmasaydı simdiki Sertab olamazdı ama diyor' kardesi cok da dogru..Beraber calıstıgı müzisyen arkadası geldi son iki sarkısını soylerken; piyanoyla oynuyordu resmen.. Herkes o kadar profesyoneldi ki. Hayran kaldım gercekten. Bu programı da ilk defa izliyorum bu arada, Berrin Hanım son derece enerjik tatlı bir kadın.
Ayrıca bunu da bugün ogrendim, Grammy'e aday olmus Sertab Erener; Demir Demirkan'la yaptıgı bir albumle. Anladıgım kadarıyla, türküleri Ingilizce söylemis veya ona benzer bir seyler. Internetten arastırmak istedim ama cok detaylı bir bilgi edinemedim. Merak icerisindeyim bu konuda.. En kısa zamanda kendimi aydınlatmam lazım :) Ben de hani artık single albumler mi cıkaracak boyle, bitti mi daha yeni bir seyler yok mu derken Grammy'e aday oldugunu ogrenince kendisine hak verdim, bir kere daha hayran kaldım.
Unutamadıgım sarkıları:
-Incelikler Yuzunden
-Yara (Levent Yuksel'le birlikte harikalar yaratmıslar)
-Yanarım
-Acık Adres (bu parcası da mukemmel olmus)

0 fikrim var:

 
◄Design by Pocket