30 Ocak 2010 Cumartesi

Ayn Rand'ı okumak okutmak..

30 Ocak 2010 Cumartesi
Fountainhead (Hayatın Kaynagı) adlı kitabını okuyayım bir dedim. Tugla boyutlarına sahip bu kitabı okumak insanın omrunden omur yiyiyor mu? Bence, evet.. Sinan Cetin eminim ki cok severek okumus, bu yuzden de kitabı yayınlamak istemis, sahiplenmis etmis, zamanında da iyi satıslar elde edildi falan da... Yok yani ben begenmedim.. Bir mimarın hayatını anlatan bu kitabın filmi de cekilmis sonrasında.. Etkilenenler ciddi bir boyuttaymıs, o da anlasıldı. Belli bir felsefeye dayanan, herkesin o mertebeye ulasamayacagı, hatta olanlara bir anlam veremeyecegi, eh sonlarına dogru da fena sacmalamıs denilebilecek bir hikayesi var. Basta tamam 'oo iyiymis, etkilendim. kapitalizm, modern toplum..ne guzel ele almıs' dedim ama cok uzun be kardesim..Oku oku bitmiyor. 23 yıllık hayatım boyunca(düsün o kadar cok yasamısım, gecirmis gormusum:p) ben bir kitabı okumakta bu kadar zorlanmadım. Bu kitabı bitircem diye yanında bir 5 kitap daha bitirdim, bu kitap hala bitmedi. Konu bir türlü ilerlemedi, olmadı iste. Ayn Rand'ın sınavından kaldım. Okumayın ama bence, hayat güzel hani o yanlarını gormeye calısın..gercekten ciddiyim bu konuda :)

0 fikrim var:

 
◄Design by Pocket