24 Ocak 2010 Pazar

Eğlence Zamanı...

24 Ocak 2010 Pazar



Eh artık Şubat tatili başladı. Malumunuz mevsim de kış, dışarı da çıkılmıyor. Evde neler yapılabilir diye kendimce fikirler geliştirirken, kurabiye yapmaya karar verdim. Daha önce de birkaç kez yaptığım "Tırtıl Kurabiye" hamurunu;



150 gr. margarin
1 yumurta
2/3 su bardağı şeker
2,5 su bardağı un
Yarım paket kabartma tozu;

ile meydana getirdim. Evde bulduğum çeşitli kurabiye kalıpları ile şekiller verdim; tepsilere yerleştirdim ve doğru fırına=)).

Ardından fırından çıkıp biraz soğuttuğumuz kurabiyelerin üzerlerini, Dr.Oetker'in şekerli süsleme glazürleriyle kurabiyelerimi renklendirdim. İlk defa kullandığımdan biraz acemice oldu ama ben bunları yaparken gerçekten çok eğlendim.
Sanırım evdekiler de şu sıralar kurabiyelerimi afiyetle yemekteler=)).

3 fikrim var:

Elif dedi ki...

harika gozukuyolar ekotum. ellerine saglik :) cok ozledim seni simdideeen!!

ekot dedi ki...

gelince yapcam ama isteyen o kadar çok kii=)) ben de sizi özledim göremedim de zaten:(

Elif dedi ki...

o zmn bir 5 cayi bizi bekler :))

 
◄Design by Pocket