1 Şubat 2010 Pazartesi

The Cranberries

1 Şubat 2010 Pazartesi
Uzerinde kelebek resmi olan cdyi cd calarına koyar, kulaklıklarını takar 'There was a game we used to play' diye baslar sokaklarda yürümeye..Bu video o zamanlar her müzik kanalında gösterilirdi..(Yıl:1999:p) En hit dönemleriydi The Cranberries 'in. 'Just my imagination itttt waaaas' diye evin icinde (klasiktir; elimde mikrofon niyetine bir tarak) baslardım söylemeye eheheh. Vokalistlerinin (Dolores O'Riordan) sesine hastaydım. Her sarkısıyla öyle anılarım vardı ki dinledikce 90'lı yıllara dalıp gittim... Hatta Ingilizce'yi bu saygıdeger grup sayesinde ögrendim bile diyebilirim. Sözlerini ezberleyip, defalarca aynı sarkıyı tekrarlamaya bayılırdım. O zaman kaset vardı. Walkmanime kasetimi takar dinlerdim. Ah ahh ne günlerdi :)) Hay allah.. Yaslılık belirtileri böyle mi baslıyor acaba anlattıgım seylere bak.. Sanki asırlar öncesininmis gibi. Tamam kabul..Teknoloji cok hızlı ilerliyor, durumun benim yasımla cok alakası yok :) Zombie sarkısı sonra dilimden düsmezdi. 'Hey hey What's in your heaaad in your heaaad?' ... Baskaaa; Ode to My Family, Promises, You and Me, Animal Instinct (gitarda calmayi ögrendigim ilk parcaydi kiki), I Can't Be With You.. ben bütün albümlerindeki sarkıları sayarım aslında bana kalsa da.. Bunlar klasiklesmis olanlardı.. There is No Need to Argue 'da sevilesi, hasta olunası bir sarkıydı..Ilk dinledigimde bir süre kendime gelememistim. Ahh bu grup, dünyanın bize vermis oldugu en güzel hediyelerden birisi bence :)) Kendimi bugün icin özel, The Cranberries sarkılarına adadım. Arada dinleyin anın benim gibi, arsivinizde bulundurun mutlaka..bir kösede dursun :)
p.s. Mart'ta yeniden bir araya gelip Avrupa'nın bircok ülkesinde konser verecekler.
Büyük bir hevesle baktım hani 'olur mu olur' diye..Türkiye yoktu iclerinde:(  Hayırlısı.

0 fikrim var:

 
◄Design by Pocket