5 Şubat 2010 Cuma

Sherlock Holmes

5 Şubat 2010 Cuma

Sherlock Holmes kitaplarını Ingilizce derslerinde cogumuz okumustur herhalde. Bizim en büyük merakımızdı, sonunda ne olacak acaba, simdi kimi yakalayacak meshur Ingiliz dedektif diye..Ehh Amerikalıların da öyle ki filme baya bir ilgi göstermisler. Devamı cekilecek izlenimi verdiler film biterken, hikaye yarıda kaldı..öyle olacak büyük ihtimal. Robert Downey Jr., gercek hayatında evet bir bagımlı, bu yuzden istedigi basarıya bir türlü ulasamamıs hayatının cogu zamanı rehabilitasyon merkezlerinde gecirmis ama..yine de cok begeniyorum, cok karizmatik geliyor bana; durusu ve konusmasıyla. Bu filmde de kendisini cok begendim. Oynadıgı rolun hakkından gelmis bence.(Bosuna Golden Globe'un da sahibi olmadı zaten) Bu arada, filmi izledigim süre boyunca; Jude Law'la birlikte paylastıkları rollerde, sanki kim daha cok ön plana cıkacak yarısı yapılmıs izlenimi verdiler. Bir de Jude Law'ın bıyıklı halini hic begenmedim, yakısmamıs bence, ama rol geregi iste..
Kısaca söyle diyelim; pazar günü zamanınızı iyi degerlendirmek adına keyifle izlenebilecek filmlerden birisi. Iyi seyirler!
Film icin detaylı bilgi: http://sherlock-holmes-movie.warnerbros.com/
p.s. yasasın!! gecen sene güzel filmlere hasret kalmıstık, bu sene bolca isteklerimiz karsılanıyor gibi geliyor bana. :))

0 fikrim var:

 
◄Design by Pocket