19 Şubat 2010 Cuma

30 Gümüş Para?

19 Şubat 2010 Cuma

Akşam House seyrederken 30 gümüş paraya ihtiyacım var diye bir replik geçti. Birine ihanet etmek manasında olduğunu anladım ama merak ettim ne demek, ruhunu şeytana satmak manasında bir deyim mi falan diye düşündüm.
Meğer bir göndermesi mevcutmuş İsa'ya ihanet eden Judas (Yehuda)'ın bu işi 30 gümüş para (30 pieces of silver) karşılığında yaptığı gibi bir rivayet varmış. Paraya olan tamahı yüzünden.
Şaşırdım meğer buradan gelmekteymiş.
House sayesinde değişik hastalıklar ve tıp terimleri öğrenirken bir de bunu öğrenmiş oldum.

3 fikrim var:

Adsız dedi ki...

bende biraz önce bu bölümü izledim ve merak ettim. bilgi için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Bende bu bölümü izlerken merak ettim ve google amcaya sordum. O da bunu mu kasttettiniz dedi. Tıkladım bir daha bunu mu kastettiniz çıktı. Bir daha bir daha derken sonsuz döngü bir türlü bitmedi :)
Sonunda senin siteyi buldum ve bir teşekkür etmek istedim....
Teşekkürler...

Unknown dedi ki...

Teşekkürler

 
◄Design by Pocket