1 Şubat 2010 Pazartesi

Ah ahh 90'lar...Ah gençliğim ahh=))

1 Şubat 2010 Pazartesi

Geçenlerde bir akşam, final haftasında ders çalışmamak adına herşeyi yaptığım sırada, ne yapsam diye seçenekleri gözden geçirirken, birden Youtube'a girdim. Şarkılara, eski kliplere göz atarken, küçükken çok eğlendiğim,hüzünlendiğim şarkılar aklıma geldi. Kendimce küçük bir nostalji gecesi yaptım. (Biraz Muazzez Ersoy tadında bi cümle oldu ama olsun)

İlk önce geçen yıl da sık sık dinlediğim, Emel Müftüoğlu'nun "Hovarda" geldi aklıma. Çok eğlenceli bir şarkı. Klibi de mükemmel. Sözler de gayet eğlenceli=))
Klipte yok yok, günümüzün ünlüleriyle dolu. Hatırlayacaksınız, klibin vamp kadını Seray Sever; Emel'in serseri arkadaşını canlandıran Deniz Arcak, ki kendisi de çok iyi bir şarkıcı ve oyuncu. Çekildiği mekan ve klibin senaryosu çok güzel.

Daha sonra yine Emel'in "Deli Et Beni" yi dinledim. Klipte yine iki ünlü isim; Billur Kalkavan ve Yeşim Salkım yer alıyor. Klipte yer yer erotik sahneler var=)) Şu an ne böyle bir şarkı var ne de böyle bir klip. Şarkı çok güzel.

O gece bir çok şarkı dinledim. Şimdi hepsi için ayrı ayrı yorumlar yapamayacağım, yoksa çok uzayacak. Sadece isimlerini yazacağım; işte onlar:
  1. Emel-Hovarda
  2. Emel- Deli Et Beni
  3. Serdar Ortaç-Karabiberim
  4. Seden Gürel-Bum Bum Bum
  5. Demet Sağıroğlu-Arnavut Kaldırımı
  6. Sibel Alaş-Adam
  7. Sibel Bilgiç-Alışamadım
  8. Yonca Evcimik-8:15 Vapuru
  9. Kenan Doğulu-Sımsıkı
  10. Kenan Doğulu-Yakarım Bilirsin
PS: Hepsi bu kadar da değil ama TOP 10 of '90s yaptım kendimce=))

0 fikrim var:

 
◄Design by Pocket