5 Şubat 2010 Cuma

It's Complicated

5 Şubat 2010 Cuma
Siz siz olun, iliski durumunuzu karmasik bir hale getirmeyin. Sonu hicbir zaman hayırlı bitmez..adı üstünde zaten :) Ben bu iliski durumunun karmasık olmasını ilk Facebook'tan duymustum. Son derece sacma gelmisti. Sanki iliskisi olan insanların düzgün yolunda herseyleri de, bir bu eksikti seklinde..
Benim birtanecik yıldızım Meryl Streep, simdi de It's Complicated filminde; basrolunu Alec Baldwin ve Steve Martin'le paylasıyor. Kocasından bosanmıs, (10 sene sonra bu durumu ancak hazmedebilmisken)
 eski kocasıyla yeniden barısabilme sinyalleri veren bir durumla karsı karsıya kalınca yasadıklarını anlatan bir hikaye ele alınmıs. Izlenmesi keyifli, bir  kadar da komik olmus. Eskiden filmlerde her sey toz pembeydi (beni mahvettiler, bu yüzden bu haldeyim zaten:p) simdi daha gercekci ve mantıklı sonla bitiriyorlar. Gercek hayatta olması gereken sahnelerle bolca karsılasıyorsunuz. Daha icten, daha samimi hikayeler yazılıyor, bu yüzden de aslında daha basarılı buluyorum. Böyle iciniz biraz rahatlasın, keyfiniz yerine gelsin istiyorsanız, patlamıs mısırınızı da elinize alın, izleyin mutlaka.

3 fikrim var:

ekot dedi ki...

ikisini de izledin mii??=))

Elif dedi ki...

senden ümidimi kestim izledim ekotum :)

ekot dedi ki...

ii etmişin=)) ben de benden ümidimi kestim=))

 
◄Design by Pocket