24 Şubat 2010 Çarşamba

Vogue Türkiye ilk 1000 koleksiyon sayisi sadece Istinye Park'ta

24 Şubat 2010 Çarşamba
Koleksiyoncular icin üzerinde rakamlari yazan 1000 adet dergi cikarmis Vogue Türkiye. Istinye Park'ta bugun satiliyor! Tükenmeden yetisin. Yarindan sonra da insallah her yerde satilmaya baslanilacagi söyleniyor. Evet iste bu, bekledigim bir andi. Tanrim bugünleri gösterdigin icin sana minnettarim. 'Türk insani modaya hasret kalmisti ve iste sonunda ona kavustu' diye haykirmak istiyorum. O kadar mutluyum düsünün yani. Elime bir adet gecip incelemek icin sabirsizlaniyorum!! Sevgiler!!

p.s. Tabii ki Anna Wintour'un sayilarini kacirmadan takip etmeye devam edecegimmm. Onsuz bir hayat düsünemiyorum !

2 fikrim var:

ekot dedi ki...

ahmetten önce moda haberi vermekk=)) şaşırttın benii=))

Elif dedi ki...

ahmetin isi vardı, ben onun basın sozcusu oldum bugunluk. eheheh

 
◄Design by Pocket