3 Şubat 2010 Çarşamba

Güzeeell, çok güzell...

3 Şubat 2010 Çarşamba

Geçenlerde arabayla -nereden dönüyorduk hatırlamıyorum- gelirken, radyoda güzel bir şarkı çalmaya başladı. Merakla dinlemeye başladım. Şarkı gerçekten o kadar güzeldi ki hayran kaldım. Eve zar zor yetiştim. Hemen geldim bilgisayarımı açtım, Youtube'dan dinlemeye başladım.
Şarkının ismi "Rüya", söyleyen de Ziynet Sali. Rüya'nın söz ve müziği Sinan Akçıl'a ait. Daha önce de bir çok sefer söylediğim gibi, Aysel Gürel öldüğünden beri, onun izinden bir çok besteci açığa çıktılar. Belki daha önceleri de varlardı ama, şu an altın çağlarını yaşıyorlar. Sinan Akçıl'ı geçen yıl Hadise'yle tanıdık. Kendisi birçok sanatçıyla çalıştı. Ama benim en başarılı bulduğum bestesi, Rüya oldu. Bunda Ziynet Sali'nin de etkisi yadsınamaz.
Rüya'nın çok da hoş bir klibi var. Dinlemenizi ve izlemenizi tavsiye ediyorum. Şahsen birçok arkadaşıma dinlettim. Beğendiklerini söylediler; ama benim zorlamamdan mı yoksa kendi istekleriyle mi bilinmez...=))

0 fikrim var:

 
◄Design by Pocket