3 Şubat 2010 Çarşamba

The Hours...

3 Şubat 2010 Çarşamba

Dün akşam, ne yapsam ne yapsam diye düşünürken, canım film izlemek istedi. Daha önce Ahmet'in bizlere soundtrack ini tanıttığı The Hours'ı izlemeye karar verdim. İlk defa izledim ve açıkçası en başta filmde Meryl Streep oynuyor diye heyecana kapıldım. Çünkü onun oyunculuğuna bayılıyorum.Film Ahmet'in de dediği gibi muhteşem müziklerle başlıyor. Ama müzikler bana bir yerlerden tanıdık geldi. Ablamla birlikte birazcık düşündükten sonra "The Illusionist"in müziklerine benzediklerini farkettik. Aynı mı bilmiyorum ama çok benziyorlardı, ya da ben yanıldım.

Film de en çok dikkat çeken şey Nicole Kidman'ın o muhteşem yüzüne yapılan "muhteşem" makyajdı. Kendisinin normalde de mimikleri olmadığından makyaj da bir hayli iyi olmuştu. Karakter de zaten mimiksiz bir karakter=)) Ama oyunculuğu mimiksiz de olsa çok iyiydi, ki kendisi bir adet küçük Oscar heykelini kaptı. Filmin diğer bir baş rol oyuncusu Julianne Moore, yine karşımıza canavar anne olarak çıkıyor. Kendisini pek beğenmesem de filme güzel bir katkıda bulunmuş. Kendisinden ziyade filmde oğlunu canlandıran küçük Jack Rovello, gerek sevimliliği gerekse kendi çapında performansı bence daha iyiydi.

3. başrol oyuncumuz Meryl Streep'e, film de yeterli yer kalmamıştı. Kendisini yeterince seyredememem beni hayal kırıklığına uğrattı. Diğer filmlerine göre performansı da oldukça düşüktü bence. Bu da sanırım Nicole Kidman'ı gölgede bırakmamak içindi. Aynı sahnelerde yer almamalarına rağmen oyunculuğuyla onu çok kolay ezebilirdi.

Film 8 yıl önce gösterimdeydi. Ama ben düne kadar inatla izlemedim. Dün de keşke daha önce izleseymişim dedim. Önce filmi bana verdiği için arkadaşım Barış'a, sonra da soundtrack le merakımı cezbeden Ahmet'e çok teşekkürler...

0 fikrim var:

 
◄Design by Pocket