9 Nisan 2010 Cuma

Ziller eşliğinde geçen günler..Ey gidi öğrenci yıllarım mı demeli yoksa:P

9 Nisan 2010 Cuma
Çalıştığım yere çok yakın bir ilköğretim okulu var. Her saat başı zil sesleriyle irkilip kendime geliyorum. 'Uhah dev adam 12 dev adam' diye her çaldığında bunu içimden tekrarlamaktan şimdiden yorulmus olsam da alışmaya çalıyorum. En kötüsü de Mozart veya Beethoven'dan bir parça çalarken aradan bir kadın sesinin girip din dan dongg öğrenciler için teneffüs vakti demesi. Ne uyuz, aman ne saçma. Sevmedim işte!!! Benim zamanımdaki gibi ZIRRRRRRRRRRRRR tarzı öten ziller olmalı yine. Öğrencinin içindeki o coşkuyu uyandıracak 'Yaşasın teneffüüüüüüüs!!!' diye çığlıklar atmasına neden olacak bir şeyler olmalı. Mozart çalarken ne kadar zıplayıp hoplayabilirsin ki. Mehh.. Olay budur!

1 fikrim var:

ekot dedi ki...

ah ah gençliğimm=))

 
◄Design by Pocket