28 Nisan 2010 Çarşamba

Evde DVD Keyfi ~Up-Yukarı Bak~

28 Nisan 2010 Çarşamba
2009 yılının sonlarına doğru sinemalarda gösterilen, Pixar'ın bir başka animasyon harikası Up-Yukarı Bak. 20 yaşını geçmeme rağmen hala çizgi film ve animasyonlardan vazgeçemeyen biri olarak, bu filmi neden daha önce izlememişim diye kendi kendime hayıflanmadım değil. Gösterimde olduğu sırada bana çok da cazip gelmemişti açıkçası. Ama geçenlerde aklıma düştü ve izledim. Tek kelime , bayıldıııımmm. Hikayesi, görüntüleri, renkleri, Türkçe dublajı o kadar iyiydi ki bir daha olsa, yeniden bıkmadan seyredebilirim. Eminim bir çoğunuz çoktan seyretmiştir. Ama bu zaman kadar izlemeyenler ve tekrar izlemek isteyenler için gerçekten eğlenceli geçebilecek iki saat vaadedebilirim.Herkese şimdiden iyi seyirler.

1 fikrim var:

ahmet dedi ki...

valla aynen ben de niye sinemada izlemedim diye kızdım kendime...

 
◄Design by Pocket