15 Nisan 2010 Perşembe

Şaştım Kaldım...:))

15 Nisan 2010 Perşembe
Akşam radyo dinlerken, radyo da tuhaf bir haber duydum. Böyle bir şey gerçek olsa ne olur diye düşünmeden edemedim. Şu İngilizler'in kalın kaşlı, saçı başı dağınık, yaşlı başlı, sesiyle insanları şoka sokan teyzesi, Susan Boyle bir açıklama yapmış ve hayatta en çok istediği şeyi dile getirmiş. Neymiymiş en çok istediği şey?? Hazır olun, sıkı durun!!! Susan Boyle, Lady Gaga ile düet yapmak istediğini açıklamış!!!!! Şok oldum. Görünüş olarak tamamen zıt iki insan. Şöyle Telephone gibi bir klipte, Beyonce'nin yerine Susan Boyle'ı hayal ettim. Ve olamayacak bişey olduğuna karar verdim. Ama bir de bakmışız Lady Gaga'nın bir sonra ki çılgınlığı da Susan Boyle'la düet yapmak olur.Sİzce
Bu ikili ne kadar tutar??

0 fikrim var:

 
◄Design by Pocket