19 Nisan 2010 Pazartesi

Yaratıcı Beyinlere Hastayım..bununla ilgili BILLBOARD örnekleri..

19 Nisan 2010 Pazartesi
Ankara'da arabayla gezinirken, özellikle trafikte, gözüme en çok takılan şeylerden birisi billboardlar oluyor. Hatta oraya günlük gazete falan koysalar koca puntolarla, utanmasam olduğum yerde durup onu da okuyacağım. Öyle bir merak işte benimkisi de, yolda bir yazı görünce okumadan duramıyorum. Bu merakım uzuuuun yıllar önce ilkokul 1'de okuma-yazma öğrenmemi hızlandıracağını düşünmemle, bir şeyi kavrayıp bunu uygulama hastalığımın da etkisiyle başlamış oldu(artık o ne demek ben de açıklayamayacağım biraz karışık çünkü)..ehh alıştım hani, görsel merak da işin içinde..çaresiz bir şekilde okuyup hafızama kazımaya başladım belli başlı şeyleri.. Mesela yol tariflerinde de biri bana sokak cadde adı söylerse hayatta anlamam; mutlaka şu afişin yanındaki yer veya şu restorantın yanı, kafenin karşısı vs. öyle şeyler demeleri gerekir.
Her neyse lafı uzatmayalım konudan da sapmayalım..:)
Işimden dolayı da bu aralar billboarda merak salar oldum, kimlerin elinde ne ne yapar, neden yapar, ne kadara, ehh bunlar hep mi böyle olmak zorunda derken derken... Ankara'da yaratıcılığın azıcık(neeeyyy azıcık mı...böyle politik olmalarla nereye kadar:p) ölü olduğuna karar verdim. En çok İstanbul'da görüyorum bu tarz yaratıcı billboard reklamlarını, artık ışıklandırmalar mı dersin, üç boyutlu adamların ordan oraya zıplamalarını mı takip edersin bilinmez, dikkat çekmek için biraz da çılkını çıkartarak (ama çok da abartmadan tabii) bu işi güzel şekilde son senelerde uygulamaya başladılar. Darısı Ankara'nın da başına diyor...Dünya'da yaratıcı bulunan görünce bayıldığım billboardları sizlerle paylaşıyorum izninizlen..Sevgiler..saygılar :)

2 fikrim var:

ahmet dedi ki...

kill bill olana bayıldım....

Elif dedi ki...

di mi ya super! ben de istiyorum. bi de simdi bole harf seklinde su fıskırıktıran mekanizma kesfettim. 'bit fall' yaz youtube a izle bi. cok deisik:/

 
◄Design by Pocket