6 Nisan 2010 Salı

Söz Ver....

6 Nisan 2010 Salı

Söz Ver Göksel'in aynı adlı albümünün en sevdiğim şarkılarından biri. Firar albümdeki en sevdiğim şarkı. Ama Söz Ver çok farklı, çok gerçek, çok içten yazılmış. Sevgilinin öküzlüklerine dayanamayan ama aşık olan bünye daha fazla sabredemeyip patlak veriyorsa bu şarkı birebir. Depresif anlarda insanı bunaltabilir ama çok güzel yazılmış ve Göksel'in sesiyle daha bir güzel oluyor. Bunaldıkça dinleyin daha bir bunalın :)



küstüm dağlara kimin umrunda
ne yaptımsa hep bu canıma
bedeli bu aşksa
kızdım dünyaya sensiz hayata
yalnızlığım dokundu bana
bedeli bu aşksa

söz ver bana söz ver
unutursan eğer üzülürüm
dön gel geri dön gel
geç kalırsan eğer bozulurum

gördüm rüyamda seni yanımda
dayan dedin çok zor ama
bedeli bu aşksa

söz ver bana söz ver
unutursan eğer üzülürüm
dön gel geri dön gel
geç kalırsan eğer bozulurum

gönül bahçesinde soluyor güller
ömür telaş içinde geçiyor günler

0 fikrim var:

 
◄Design by Pocket