28 Nisan 2010 Çarşamba

Sarhoştum, Hatırlamıyorum

28 Nisan 2010 Çarşamba

Las Vegas'ta yapılan bir bekarlığa veda partisi ne kadar çılgın olabilir? Hangover bunu anlatıyor. 4 kafadar öyle dağıtıyorlar ki sabah uyandıklarında damat kayıp, banyoda bir kaplan, mutfakta bir tavuk, bir bebek, birinin dişi yok, polis arabası çalmışlar ve sürpriz bir evlilik yapılmış... Hangover bayağı komik bir film. Çinli mafyanın konuşmalarına bayıldım ben. Bradley Cooper da çok karizmatik bir şahısmış onu fark ettim. Bebek çok tatlıydı ama az göründü. Zaten ağlattılar yavrucağı her sahnede. Cameron Diaz ve Ashton Cutcher'ın "What Happens in Vegas" filmini hatırladım yani Vegas'a giderseniz aman fazla kudurmayın başınızı belaya sokarsınız diyor bu Amerikalılar bize heralde.
Bir de dün akşam Geniş Aile'de bariz bir esinlenme olmuş Hangover'dan. Devir abinin bekarlığa veda partisinden sonra hamamda uyandılar ve hiçbir şey hatırlayamadılar. Sonrasında yaşananlar da benziyordu. Yani biz de dağıtabiliyoruz kendi usulümüzce. Vegas'a gerek yok:)

2 fikrim var:

Günün Notları dedi ki...

filmi izlerken keyif aldım ama daha çok birkaç gün sonrasında sahneler aklıma geldikçe eğlenmiştim :)

ahmet dedi ki...

ben biraz özenmedim de değil, bu kadar belaya girip bu kadar eğlenmek ne güzel:)

 
◄Design by Pocket