Browni intense yüzde 40'lık çikolata oranıyla çikolata krizlerinin yeni ilacı oldu. Bu başarılı abur cuburun reklamı da gecikmedi. Demet Evgar gözleri kapalı olarak browni intense'i tadıp nefasetten deliriyor. Ne la bu diyor, kek mi çikolata mı tarifi imkansız bi şey diyor sonunda. Gerçekten leziz bir ürün olmuş. Ama daha önce de browniyi hayvan gibi yiyen insan reklamlarından sonra şimdi de bu. Sürekli bir haz duygusu. Magnum da küçük magnumcuklarının reklamında minik hazlar diyor. Neler oluyor yahu? Çikolata yiyip kuduruyor mu insanlar anlamadım gitti. Reklamlar da bir tuhaflaştı sanki. Nerede o Oralet Osman'ın naifliği...
2 fikrim var:
kim derdi ki burdan katılmacı konuk olarak sizlere yorum yapıp durcagımı.. browni tesciliyle ilgili ilginc bisi solicem. Ulker brownie diye marka cıkardı ve eti itiraz etti cunku ıslak keklere bu adı veren ilk firma oydu ve haklarını aldı. bu durumda ulker o adı kullanamayıp duduk gibi ortada kaldı. bu da browni'yle ilgili gupcuk bir dipnot.
ah bole salak islerle ugrasıyorum bu ara ahmetim iste ahahahah. franchise vermesini de ogrendim hadi bakalım marka cıkarıyoruz. mutlu musun:p acaba eae4fun'ı da mı tescilletsek. ups. error. code111.
Yorum Gönder