30 Nisan 2010 Cuma

~Remember Me~

30 Nisan 2010 Cuma
Ülkemizde bugün henüz gösterime giren "Remember Me" adlı filmi hiç geciktirmeden izledim. Harry Potter ve Ateş Kadehi'nde ardından da "Twilight" serisinde ki rolüyle beyazperdede ki hayatımızın tam ortasına dalan Robert Pattinson ve Amerika'nın artık tadı kaçan-ki ben düzenli bir takipçisi değilim çok şükür- dizisi "Lost"tan tanıdığımız Emilie de Ravin, filmin başrolleri paylaşıyorlar. Yaşlanmış bir adet de Pierce Brosnan veriyorlar, bu genç yeteneklerin yanında. Film genel olarak, ABD'de iki gencin, esas kızın annesini, esas oğlanın da ağabeyini kaybetmeleri sonrasında, bu iki benzer olayı yaşamış gencin aşkları ile devam ediyor. Kopuk aile ilişkilerine özenle vurgu yapılmış. (Gözümden kaçmadı.) Filmin ilk yarısınıda artık bitse de gitsek diye neredeyse feryat edecektim. Yalnız, ikinci yarısında olaylar öyle güzel birbirine bağlandı ki, heyacanla sonunu bekledim. Sonu da gerçekten hiç beklemediğim bir şekilde bağlandı, ve beni gerçekten çok duygulandırdı. Filmde Robert Pattinson'ın canlandırdığı "Tyler Hawkins"in kız kardeşini oynayan küçük yıldız, yetenek vs. Ruby Jerins'in bu yaşta gösterdiği performanstan da etkilendiğimi gizleyemeyeceğim.
Bugünlerde biras depresyonda olan,içinin biraz daha kıyılmasını isteyen herkese tavsiye ederim. Ben beğendim, umarım sizler de beğenirsiniz. İyi seyirler...

2 fikrim var:

Damla T. dedi ki...

Ben de az önce izlediğim bu film hakkında karmaşık duygular içerisindeyim. Önce, filmin başlangıç sahnelerinden ve müziklerinden çok etkilendim. Sonra bir noktada filmin bitmesi için dua etmeye başladım. Klişelerin peşpeşe sıralanmasıyla feryad etme noktasına geldim. Sonra neden bilmem heyecan sardı ve filmin sonunda da ağladım. Bütün duyguları birarada yaşadığım için son dönemin en ilginç filmlerinden benim için ;)

ekot dedi ki...

siz de benim gibi etkilenmişsiniz filmden=))Evet,filmin başlangışta ki müzik ve sahnleri çok uyumluydu ben bunu yazımda atlamışım. Eklediğiniz için teşekkürler...

 
◄Design by Pocket