Yakın arkadaşlarım Sıla'nın ve şarkılarının çoooooooooooooookkk büyük hayranı olduğumu bilirler. Ki birçoğuna da Sıla'yı sevdiren benim ayıptır söylemesi. Başta pek alışamasalar da sonradan sonradan müptelası oldular:D Aylar önce çıkarttığı "Konuşmadığımız Şeyler Var" adlı albümünü ilk çıktığı günden beri sürekli dinliyorum. Hiiiç mi hiç sıkılmadım. Pek de sıkılacak gibi görünmüyorum:D Tekrar tekrar Sıla ve Efe Bahadır'ın ellerine sağlık diyoruz. Bundan sonra ki albümlerinin de aynı tatda olması dileğiyle. Bu şarkıları dahaa çooook uzun süre dinleyeceğim ve dinleteceğim...
Volker Kutscher - Rath (Gereon Rath 10.Kitap)
-
Gereon'un değil de Charly'nin vakası söz konusu daha çok bu son kitapta ve
bildiğim kadarıyla final kitabında. Nazi Almanya’sında savaşa doğru
yaklaşırk...
1 gün önce
0 fikrim var:
Yorum Gönder